Kesäpäivät Lieksassa

25.5.2024

Haveristen sukuseuran kesäpäivät Lieksassa 20-21.7.2024 Kestikievari Herranniemi, Vuonislahdentie 185, Vuonislahti

Tuleva kesänä Haveristen kesäpäiviä vietetään Lieksassa. Kesäpäivä tapahtuma tarjoaa monipuolisen kokonaisuuden, joka sisältää yhdessäoloa, kulttuuria, historiaa, tarinoita, luovuutta ja tietenkin saunomista Pielisen rannassa.

Lauantaina vierailemme Pielisen museossa, joka on mielestäni Suomen paras ulkoilmamuseo. Tiiviissä miljöössä 70 rakennusta tarjoaa monelle kävijälle elämyksen vanhan ajan elämästä ja esineistöstä. Sunnuntaiksi olemme varanneet Haveristen sukuseuralle jumalanpalvelusta varten Paaterin kirkon, joka on kuvanveistäjä Eeva Ryynäsen suunnittelema. Tässä muutama poiminta kesäpäivien ohjelmasta. Tarkempi ohjelma ja ilmoittautumislomake.

Tervetuloa mukaan yhdessä kokemaan, näkemään ja rentoutumaan.