Jäsenhakemus

Tervetuloa jäseneksi Haveristen sukuseuraan.

Seuran varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä jokainen kotimaassa tai ulkomailla asuva 18 vuotta täyttänyt henkilö, joka isän tai äidin puolelta on sukuun kuuluva, tai joka avioliiton kautta on siihen liittynyt.

Seuraan pyrkivän on jätettävä jäsenhakemuksensa oheislla nettilomakkeella tai toimittaa se kirjallisena seuran hallitukselle, joka päättää jäseneksi hyväksymisestä. Jäsenmaksu on 25 € / perhekunta. Jäsenhakemus tulostettava versio.

Seuran jäsenen alle 18-vuotiaat lapset voivat liittyä hallituksen päätöksellä seuraan nuorisojäseniksi, jotka ovat vapaat jäsenmaksusta ja joilla ei ole äänioikeutta seuran kokouksissa.

Seuran kannattajajäseniksi hallitus hyväksyy sukuseuran jäsenten omistuksessa olevia oikeuskelpoisia yhteisöjä, jotka vuosittain suorittavat varsinaisen jäsenmaksun kymmenkertaisena. Jäsenrek.seloste.

Jäsenhakemus

Hakijan tiedot

Puolison tiedot

Vanhemmat:

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.