Hallituksen kevätkokoontuminen

25.4.2021

Sukuseuran hallitus piti kevään kokouksen Iisalmen Raatihuoneella 27.3.2021

Sukuseuran hallitus piti kevään kokouksen Iisalmen Raatihuoneella lauantaina 27.3.2021. Kokous oli ns. hybridikokous, jossa osa osallistujista oli paikalla Veikko, Martti, Reino ja Mauno Haverinen ja etänä Anu Piironen sekä Veikko Iittainen. Tämän tyyppisestä kokousmallista opimme jotain uutta. Asiat tulisi olla pureskeltuja aika valmiiksi päätöksiä varten, muuten niiden kasaaminen monista mielipiteistä on jo vaikeampaa. Lisähankaluutta tuo, jos ns. linjayhteydet eivät toimi moitteettomasti.

Kokouksessa valittiin uudeksi rahastonhoitajaksi Heikki Haverinen Kesälahdelta. Aiemmin rahastonhoitajana toimi Anne Karvonen. Sukuseura kiittää häntä ansiokkaasta työstä. Hänen kautenaan vietiin läpi sukukirjaprojekti. Siitä oli paljon ylimääräistä vaivaa ja haastetta myös rahastonhoitajalle.

Sukuseuran yhteinen vuosikokous pidetään keskellä kauneinta kesää 31.7.2021 klo 12.00, paikkana Bomba, Suojärvenkatu 2, Nurmes.

Tervetuloa joukolla mukaan.