Haveristen sukuseuran hallituskokous 17.10.2020 Kuusaan koskella Laukaassa

9.11.2020

Haveristen sukuseuran hallitusjäseniä pj.Mauno Haverinen, vpj. Veikko Iiittainen, Reino Haverinen, Martti Haverinen, Veikko Haverinen Kuusaan kosken partaalla 17.10.2020. (Kuvaaja Anu Piironen)
Hallituskokouksen pitopaikka 17.10.2020 Varjolan tila Kuusaan koskella, Laukaassa.(Kuvaaja Anu Piironen)
Maisema sillalta Kuusaan kuohuihin.(Kuvaaja Anu Piironen)

Haveristen sukuseura ry piti syyskokouksensa 17.10.2020 Varjolan tilalla, Laukaan Kuusaassa. Kokouksessa esittäytyivät entiset ja uudet hallitusjäsenet. Vasta ilmestyneen Sukukirja II tiimoilta keskusteltiin vilkkaasti. Kirjamyyntiä pyritään vilkastuttamaan ja toivotaan, että puheenjohtaja Mauno Haverinen saisi runsaasti suvulta Kirjatilauksia postitettavaksi pukinkonttiin ja syntymäpäivälahjoiksi.

Haveristen sukuseura ry kokoontui lauantaina 17.10.2020 Varjolan tilalla Kuusaan kosken partaalla Laukaassa.

Erityisesti Haveristen Sukukirja II liittyviä asioita oli käsittelyssä.

Sukuseuran hallitus valitsi  viime kesän kokouksessa Veikko Iittaisen(poissaolevana) hallitusjäseneksi.

Lokakuun hallituskokouksessa hän esittäytyi ja Veikko Iittainen valittiin samassa kokouksessa 17.10.2020 myös sukuseuran varapuheenjohtajaksi. Kaimansa Veikko Haverisen vetäytyessä pitkäaikasena varapuheenjohtajana paikaltaan.

Sukuseuran sihteeri ja Pyällyspuun päätoimittajana viime vuodet hallituskokouksiin osallistunut Anu Piironen tuli viime kesän kokouksessa myös vallituksi hallitukseen. Hän esittäytyi myös hallituskokouksen aluksi. Samoin muut paikalla olleet pitkäaiakaiset sukuseuran hallituksen jäsenet Veikko Haverinen, Reino Haverinen, Martti Haverinen ja Mauno Haverinen.

Marraskuun terveisin,

Anu Piironen