Yritysten lahjoittamat arpajaispalkinnot keräsi Reino Haverinen

6.8.2020

Reino Haverinen on kerännyt vuosikymmenien aikana valtavan määrän arpajaispalkintoja Haveristen sukuseuran arpajaisiin.
Reino Haverinen sai kuhmolaisilta yrityksiltä mukavat palkinnot Haveristen sukuseuran arpajaisiin, info Reino Haverinen
Seisomassa Mauno ja Terhi Haverinen pitäessään arpajaisia Paltamossa 25.7.2020, kuva @nupii

Kaikissa Haveristen isommissa tapahtumissa on myös arpajaiset. Haveristen sukuseuran Kesäpäivillä Paltamossa arpajaiset mahdollistuivat entiseen tapaan kuhmolaisten ponnistuksella. Arpajaispalkinnot keräsi kuhmolainen Reino Haverinen, alueensa yrityksistä. Martti Haverinen on ollut usein myös mukana arpajaispalkintojen keräyksessä.

Kuhmolainen, sukuseuran pitkäaikainen jäsen Reino Haverinen on pitänyt tavoistaan kiinni. Kainuun aleella pidettyihin juhliin hän on kerännyt kotipaikkakuntansa yrityksiltä arpajaispalkintoja.
Tämä vuosi ei jäänyt vaille ja arpajaispalkinnot jakautuivat ostoinnokkuuden ja onnettaren nostaman arvan numeron mukaan, reilun pelin hengessä.
Palkintoja toimittivat onnettaren arvonnan jälkeen voittajille arpajaisten pitäjät Mauno ja Terhi Haverinen.@nupiironen