Haveristen standaarit ja kunniakirjat sukuseuran iltajuhlassa

4.8.2020

Haveristen sukuseura jakoi neljä omalla vaakunalogolla varustettua pöytästandaaria.
Kunniakirjoja oli jaossa usealle Haveristen sukuseurassa aktiivisesti toimineelle jäsenelle.

Haveristen sukuseura ry jakoi kunniakirjoja ja standaareja Kesäpäivilen iltajuhlassa 25.7.2020 aktiivisille sukuseuran toimijoille.

Haveristen sukuseuran pöytästandaarit ja valmiiksi kehystetyt kunniakirjat saivat Kainuun opistolla järjestetyssä Haveristen sukuseura ry:n Kesäpäivien iltajuhlassa Veikko Haverinen, Martti Haverinen, Anu Piironen ja Martta Haverinen.

Sukuseuran vaakunalippu standaarit ja kunniakirjat tulivat saajille ansioituneesta toiminnasta oman sukuseuransa hyväksi.

Haveristen sukuseuran vaakunalogolla varustetun t-paidan saivat Marja-Leena Haverinen ja Terhi Haverinen/@nupii