PYÄLLYSPUU63/2020 ILMESTYY VAPUN AIKAAN

15.4.2020

Pyällyspuun numero 63/2020 sivut lähtivät 14.4.2020 etätoimituksesta etätaittoon ja sieltä Hannun Tasapaino OY:n painotaloon. Valmis julkaisu odotettavissa jäsenmaksunsa maksaneille vapun tienoilla 2020. Anupii

Haveristen sukuseuran Pyällyspuu-lehden numero 63/2020 viimeiset sivut lähtivät etätoimituksesta etätaittoon ja painotaloon. Lehti on odotettavissa jäsenmaksunsa maksaneille vapun tietämissä.

KUN SAA KERRAN VUODESSA:
Lämmin kiitos Pyällyspuun oksalta. Lehteen painettavat sivut ovat lennelleet päätoimittaja Anun etätoimituksen jakkaralta etätaittaja Terhille. Pääsiäisen pyhät olivat kiireisimmät ja vielä eilen iltamyöhään, viimeisiä fiksauksia lähetin taittoon.
Pyällyspuu-lehden kooste on siis siirtynyt toimituksen ja lopputaiton myötä painotaloon.
Kerran vuodessa ilmestyvä, kevään sukujulkaisu on odotettavissa jäsenmaksunsa maksaneille vapun aikaan.
Jotain sukua yhdistävää ja perinteistä pidämme siis yllä ja arvossaan.
Kiitokset kaikille tarinoitaan ja perhetapahtumiaan lehden materiaaliksi lähettäneille.
Enemmänkin olisi sopinut, mutta kunhan luette, niin havaisette että tarinaa ja asiaa on kansien välissä kuitenkin, hiljaiselosta huolimatta, 40 sivun verran.
Kiitos Terhi, Mauno, Veikko, Anne, Arto, Hilkka, Veikko, Raija, Martta Kaarina, Pirjo ja muut lehden tekijät.
Uudenmaan rajat avautuivat tänään ja samaan aikaan alkaa Pyällyspuun numeron 63/2020 painaminen Hannun Tasapaino Oy: ssä.
Tavataan Kesäpäivillä Paltamossa, jos koronavaara väistyy. Ja siihen asti vältetään ihmisjoukkoja, pidetään turvavälejä ja suojellaan myös vanhuksia.

Kevätterveisin Anu Piironen/Pyällyspuu63/2020