Haveristen sukuseura ry:n hallituskokous Kainuun Opistolla

1.3.2020

Haveristen sukuseuran hallitusväki Veikko, Reino, Martta, Mauno ja Martti Haverinen kokoustivat karkauspäivänä 29.2.2020 Kainuun Opistolla. (Kuva Anu Piironen)
Kainuun Opisto, Paltamon Mieslahdessa, karkauspäivänä 29.2.2020, (Kuva Anu Piironen)
Liikuntasalirakennus toimii kesällä Hostellina. (Kuva Anu Piironen)
Kainuun Opiston vanha rakennus sijaitsee samassa pihapiirissä ja opistossa asui viikot opiskellen vuosina 1964-1965, hallitusjäsenistä Reino Haverinen.
Vanha Pirtti sijaitsee Kainuun Opiston kolmen muun rakennuksen vieressä 10 metrin säteellä. (Kuva Anu Piironen)
Talvimaisemaa Paltamon ja Kajaanin välillä 29.2.2020(Anu Piironen)

Haveristen sukuseuran puheenjohtaja Mauno Haverinen, hallitusjäsenet Veikko Haverinen, Martti Haverinen, Reino Haverinen, Martta Haverinen ja sihteeri Anu Piironen osallistuivat lauantaina 29.2.2020 Kainuun Opistolla pidettyyn hallituskokoukseen. Vilkasta keskustelua herättelivät Sukukirjan viivästymiseen liittyvät asiat sekä heinäkuussa pidettävien KESÄPÄIVIEN alustava ohjelmasuunnittelu.

Sukuseuran hallitus kokousti ja kävi katsastamassa Kainuun Opiston tilat Paltamon Mieslahdessa, jossa on tarkoitus 25.-26.heinäkuuta 2020 pitää Haveristen sukuseuran KESÄPÄIVÄT.

Kokouksessa käsiteltiin vilkkaalla keskustelulla Haveristen Kirja II projektia, aikatauluja ja sopimuksia.

Sukukirjan tilaajille hallitus toivoo malttia ja toiveissa on, että Sukukirja olisi tilaajilla viimeistään huhtikuussa 2020.

Halitus laati alustavan ohjelmarungon Kesäpäiville. Toiveissa tietenkin, että mahdollisimman moni Haverinen ja Haverisen jälkeläinen innostuisi sukututkimuksesta ja osallistuisi Kainuun Opistolla tapahtuvaan kaksipäiväiseen kokoontumiseen.

Aiheesta informoidaan lisää oman suvun lehti Pyällyspuun numerossa  63/2020 vapun tietämillä, kotisivuilla ja myös facebookissa.