Haveristen sukuseura kokousti 13.7.2019 Kuhmossa

16.7.2019

Haveristen sukuseuran vuosikokoukseen osallistuneita kahvipöydässä Hyvinvointi Sampossa Kuhmossa 13.7.2019, vasemmalta Reino, Mauno, Martti, Raimo, Veikko ja Terhi Haverinen ja Ritva Vataja.(Kuva:Anu Piironen)
Kesäpuu 2019 (kuva.anupii)

Sukuseuran vuosikokous ja hallituskokous pidettiin Kuhmossa lauantaina 13.7.2019. Vuosikokouksen puheenjohtajana toimi Veikko Haverinen, hallituskokouksen puheenjohtajana Mauno Haverinen ja sihteerinä Anu Piironen. Vuosikokoukseen osallistuivat Reino Haverinen, Martti Haverinen, Terhi Haverinen, Raimo Haverinen ja Ritva Vataja. Hallituskokoukseen puheenjohtaja, sihteeri ja hallitusjäsenet.

Hyvinvointi Sampo sai asiakkaikseen Haveristen sukuseuran, joka piti kaikille suvun jäsenille tarkoitetun vuosikokouksen ja hallitusjäsenille tarkoitetun hallituksen kokouksen Kuhmossa.

Haveristen Kirja II-projekti on Veikko Haverisen uurastuksesta huolimatta vielä kesken. Haverisilla ja Haveristen jälkeläisillä on mahdollisuus vielä ottaa Veikkoon yhteyttä, jos on tarvetta tarkentaa kirjaan tulevien läheisten tietoja. Tietokanta on avoinna heinäkuun 2019 loppuun. Sen jälkeen se sulkeutuu, eikä täydentäminen enää onnistu.

Seuraava 2-päiväinen sukutapaaminen on suunnittella Kainuun opistolle Paltamon Mieslahteen vuoden päästä heinäkuun lopulla 2020. Olosuhteet ovat puheenjohtaja Mauno Haverisen mukaan otollisia ja edullisia myös lapsiperheille.

Heinäkuun terveisin

Anu Piironen

P.S.

Jos teillä on juhlia tai muita kesän tapahtumajuttuja, laittakaa sähköpostilla tulemaan, niin laitan kotisivuille samantien.