Kevään 2019 painotuore PYÄLLYSPUU

2.5.2019

On toukokuu ja Pyällyspuu 62/2019 jaettu postin kautta ja luettavissa.
Sukuseuran asioissa ole yhteydessä sukuseuran jäseniin.

Pyällyspuu 62/2019 tuli painotalosta toukokuun ensimmäisellä viikolla heti vapun jälkeen.

Arvoisat Haveristen sukuseuran jäsenet,

Pesimäseuduilleen palaavista linnuista olen jo bongannut joutsenet, töyhtöhyypät, rastaat, västäräkit ja peipposet. Pääskyset ilmeisesti tiesivät takatalven tulon eivätkä vielä kiirehtineet kotikonnuilleen.

Kesää ja pääskysten kauniita lentokaaria odotellessa, oman työn ja vapaa-ajan lomassa alkaa jo ensi vuoden Pyällyspuun suunnittelu.

Jos sinulla tai perheesi jäsenellä on tapahtumia ja juttuaiheita, niin laitahan kaukaisempikin Haverinen materiaalia tulemaan. Vaikka jo ennen juhannusta ja varmistat, että juttusi kuvineen sopii kevään 2020 painokseen.

Kevään 2019 Pyällyspuusta.

Haveristen sukuseuran Pyällyspuu lehden 62. numero tuli painotuoreena painotalo Hannun tasapainosta yhteystietonsa ja vuoden 2018 jäsenmaksunsa maksaneiden kotiosoitteisiin.

On vielä suunnittelussa, kuinka verkkolehti operoidaan salasanojen taakse ja annetaan vain jäsenistölle lukuoikeus. Siksi vuoden 2018 ja vuoden 2019 Pyällyspuut eivät ole vielä kotisivuilla ja verkossa luettavissa.

Jos jakelu ei ole pelittänyt, eikä jäsenmaksunsa 2018 maksaneet ole vielä saaneet lehteä, olkaa yhteydessä.

Yhteystiedot löytyvät Pyällyspuusta.

Sää viilentyi lämpimien päivien jälkeen ja lunta alkoi satamaan uudelleen. Otetaan myönteisellä asenteella mitä annetaan. Kesäkin lämpimine aikoineen ja aurinkoineen on taas joskus tulossa.

Ihanaa ja virkistävää kesää ja muistakaa ilmoittautua sukuseuran Pärnu-Saarenmaa-matkalle.

Terveisin Anu Piironen/Pyällyspuu 2019

P.S.

Puheenjohtaja Mauno ja Pyällyspuun taiton viimeistelijä Terhi Haverinen ovat huolehtineet jokaisen lehden väliin jäsenmaksu2019 kaavakkeen. Sen maksamalla varmisuu myös ensi vuoden lehden tulo jäsenistölle.