Pyällyspuu 2019 numero 62 on jo painossa

23.4.2019

Aurinko sulattaa järven jäätä 18 lämpöasteen voimalla huhtikuun toiseksi viimeisellä viikolla.(Kuva: Anu Piironen)
Kevään ensimmäisiä sinivuokkoja.(Kuva: Anu Piironen)
Keltainen kevätkukka huhtikuussa on jo noussut maasta.(Kuva: Anu Piironen)
Vapaata vettä näkyvissä. (Kuva: Anu Piironen)

On aika huokaista Pyällyspuu62/2019 kokoamisen ja päätoimittamisen jälkeen ja kiittää juttuja, muisteluja ja kuviaan lähettäneitä. Annan erityiskiitoksen Terhi Haveiselle, joka jälleen viimeisteli sukuseuran lehti Pyällyspuun sivut lopulliseen painotalo kuntoon.

Sukuseuran puheenjohtaja Mauno Haverinen esittäytyy myös kevään 2019 Pyällyspuussa pääkirjoituksen kirjoittajana.

Haveriset ovat viettäneet syntymäpäiviään, lapsia on syntynyt ja kastettu.

Luettavaa Pyällyspuun sisällössä juhla- ja kisakuvineen on myös Kitee-Puhoksen kesäjuhlilta 2018.

Kiitokset jälleen kaikille Pyällyspuun ilmestymiseen vaikuttaneille asianosaisille.

Huhtikuun 23. päivän, pääsiäisen jälkeisen lämpimän tiistain (18 astetta) kevätterveisin.

Anu Piironen/Pyällyspuu 62/2019

P.S.

Haveristen sukuseuran jäsenet voivat odotella Pyällyspuuta postilaatikoihinsa viikolla 18. Kotisivujen verkkolehtenä luettavaksi, kunhan it-vastaava saa salasana-asian sukuseuran jäsenille tarkennettua.