PYÄLLYSPUU2019 INFO

16.1.2019

Paistoipa aurinkokin viime viikon pienillä hiihtolenkeillä. Jäniksiä ei näkynyt, mutta jälkiä metsämaastossa risteili nätisti.

Haveristen sukuseuran ihmiset. Muistakaapa lähettää juttunne kuvineen hyvissä ajoin sähköpostiini, että saadaan printtilehti kootuksi kevättä 2019 varten. Hallituksen päätöksellä kotisivut tulevat muuttumaan siten, että vain jäsenmaksunsa maksaneilla on verkkolehden lukuoikeus ja heille tulee printtijulkaisu myös automaattisesti.

Terveisiä kotimaan talvimaisemista. On aika muistutella Pyällyspuu2019 asioissa. Jos sinulla on Pyällyspuuhun kirjoitus ja kuvia, niin muistanet lähettää viimeistään maaliskuun loppuun mennessä. Mieluummin tietysti hyvissä ajoin, että ehdin rauhassa koostaa kevään uutta lehteä. Kiitokset niille, jotka laittoivat jo kesän jälkeen tekstejänsä. Lehti ilmestynee näillä näkymin jälleen vapun aikaan. Muistathan varmistaa, että olet maksanut jäsenmaksun. Sillä se antaa verkkolehden lukuoikeuden ja tuo myös printtijulkaisun postilaatikkoosi. Mukavaa talven jatkoa.

Terveisin

Anu Piironen/Pyällyspuu2019