Mauno Haverisesta sukuseuran uusi puheenjohtaja

30.7.2018

Veikko Haverinen kertaa PajarinHovissa 29.7.2018 vietetyssä vuosikokouksessa tuohisesta papyruksesta menneitä vuosia, Esko Haverisen puheenjohtajuus-kaudelta.
Veikko Haverinen ja uusi puheenjohtaja Mauno Haverinen kiittämässä Kesäjuhlassa 2018, vuodesta 2003 puheenjohtajana toiminutta Esko Haverista tähän astisesta toiminnasta.
Haveristen sukuseuran uusi puheenjohtaja Mauno Haverinen ja varapuheenjohtaja Veikko Haverinen sukuseuran Kesäjuhlassa Kiteen PajarinHovissa 28.7.2018. @nupii

Esko Haverinen on toiminut Haveristen sukuseuran puheenjohtajana 15 vuotta. Hän aloitti tehtävässään vuonna 2003 ja hoitanut luottamustoimeaan ansiokkaasti läpi sukututkimuksen suvantokausienkin. Sukuseuran vuosikokous valitsi hänen tehtävänsä jatkajaksi sukuseuran it-vastaavana toimineen Mauno Haverisen.

Haveristen sukuseura ry:n vuosikokous valitsi uuden puheenjohtajan. Vuodesta 2003 puheenjohtajana toimineen Esko Haverisen tilalle valittiin Mauno Haverinen. Hän sai vuosikokoukseen osallistuvilta hyvän kannatuksen ja aloittaa uusin ideoin sukuseuratoiminnan kehittämisen.

Kiitokset Eskolle tähän astisesta ja Onnea Maunolle uuden pestin alkamiseen.