Haveristen sukuseura ry:n Kesäjuhla ja vuosikokous Kiteen PajarinHovissa 28.-29.7.2018

14.4.2018

Haveristen sukuseuran kesäjuhlat ovat 28.-29.heinäkuuta 2018 Kiteen PajarinHovissa.  Savonlinnasta koillisen suuntaan on Kiteelle noin 84 kilometriä.
Haveristen sukuseuran kesäjuhlat ovat 28.-29.heinäkuuta 2018 Kiteen PajarinHovissa. Savonlinnasta koillisen suuntaan on Kiteelle noin 84 kilometriä.

Haveristen sukuseuran hallitus on päättänyt pitää kaksipäiväisen sukujuhlan Kiteen PajarinHovissa. Paikkakunnalla on myös Kiteen Eläinpuisto.

Haveristen sukuseuran hallitus on päättänyt pitää kaksipäiväisen sukujuhlan lauantaista sunnuntaihin, 28.-29.heinäkuuta kylpyläpalveluja tarjoavassa Kiteen PajarinHovissa. Ilmoittaudu mukaan!

Kiteellä sijaitsee myös Kiteen Eläinpuisto, jossa kesäjuhlille saapuvat pikkulapsiperheiset Haveriset ehtivät sukujuhlan aikana vierailla. Aikaa kannattaa varata myös varsinaiselle juhlaohjelmalle ja sunnuntaina pidettävälle sukukokoukselle, jossa valitaan uusia jäseniä toimimaan sukututkimuksen edistämiseksi ja vaikuttamaan yhteisiin asioihin.