PYÄLLYSPUU ASIALLA

4.3.2018

Pyällyspuu 61/2018 ilmestyy tänä keväänä.

Haveristen sukuseuran jäsenten, perheenjäsenten ja jäseniksi tahtovien, sukututkijoiden ja sukukirjantekijöiden kirjoituksia -ja kuvamateriaalia voi edelleen lähettää Pyällyspuu-lehdessä julkaistavaksi.

INFORMAATIO PYÄLLYSPUUN TOIMITUKSESTA:

Arvoisat Haveristen sukuseuran jäsenet, sukututkijat, sukukirjan tekijät ja jäseniksi tahtovat.

Sukuseuran Pyällyspuu-lehti on jälleen tekeillä. Jos haluatte omia juttujanne, muisteluitanne, asiakirjoituksianne, valokuvianne, piirustuksianne, runojanne tai novellejanne julkaistavaksi, niin aikaa olisi toimia maaliskuun loppuun.

Haveristen Kirja II tekijöiden ja dna-asiantuntijoiden artikkelit ovat erityisen toivottuja tämän kevään numeroon.

Lähetä Pyällyspuuhun tuleva aineisto sähköisenä, osoitteeseen anu2piironen@gmail.com