Haveriset Matka Kyllösen bussilla tänään Turkuun

15.6.2017

Haverisia, Kuopion ABC-asemalla, Kyllösen bussin edustalla, jatkamassa Kuhmosta alkanutta matkaa kohti Jämsää ja Turkua, torstaina 15.6.2017, klo 10.30. (Kuvaaja: Anu Piironen)

Iloinen joukko Haverisia perheenjäsenineen aloitti matkansa Ahvenanmaalle, varhain torstai aamuna 15.6.2017 Kuhmosta, Sotkamon ja Kajaanin kautta Kuopioon ja noin klo 10.30 matka jatkui kohti Jämsää ja Turkua.

Sukuseuran matkaseurue piipahti kahvittelemassa Kuopion Apsilla. Matka Kyllösen bussi jatkoi matkaansa Kuopiosta klo 10.30 saaden kyytiinsä muutaman iloisen matkaseuralaisen.

Hyvää matkan  toivotuksin,

Apsilla matkalaisia tervehtimässä käynyt,