PYÄLLYSPUU 60/2017 TULOSSA

24.4.2017

Kevään 2017 Pyällyspuussa on kirjoituksia myös Haveristen sukuseuran 30-vuotisjuhlasta, heinäkuussa 2016 Kuhmotalolta.(Kuva:Anu Piironen)
Eipä vielä vesi pulppua, vaikka ollaan jo pian toukokuussa.
(Kuva:Anu Piironen)
Eipä vielä vesi pulppua, vaikka ollaan jo pian toukokuussa. (Kuva:Anu Piironen)

Jäsenmaksunsa maksaneille Haveristen sukuseuran jäsenille on jälleen Pyällyspuu tulossa.

Hei rakkaat sukulaiset,

Kevään 2017 Haveristen sukuseuran lehti Pyällyspuuhun on tullut ihan kivasti materiaalia. Pyällyspuun 60.numero on posteljoonien jaettavana viikolla 17. Toiveeni on, että viimeistään perjantaina 28.4.2017 saamme tuoreen julkaisun luettavaksemme.

Olen koonnut suvun jäseniltä tulleita juttuja ja kirjoittanut niitä myös itse. Tein aineistosta, kuvista ja tarinoista ensitaiton ja lähetin Terhi Haveriselle taiton viimeistelyyn,  joka huolehti julkaisun myös painotaloon painettavaksi.

Mauno Haverinen on neuvotellut Espoossa sijaitsevan painotalon, Hannun Tasapaino Oy:n kanssa painokustannukset.

Jos haluat jäsenyyden myötä Pyällyspuu -lehden, ota yhteyttä Sylvi Haveriseen osoitteissa:

jasenasiat@haveristensukuseura.fi tai sylvi.haverinen@gmail.com

Mukavaa kevättä, Pyällyspuun lukuhetkeä ja kesää toivotellen,

Anu Piironen/Pyällyspuu