Pyällyspuu60/2017 ilmestyy huhtikuun lopussa

5.4.2017

Piironen Pyällyspuusta Päevee.

Reformaatijovuosj´
on mänössä ja kevättalavi 2017.
Piironen Pyällyspuusta Päevee. Reformaatijovuosj´ on mänössä ja kevättalavi 2017.
Tuossapa olisi kesäntuloa enteilevälle Pyällyspuu-lehdelle mainio lehtitalo. (Kuva: Anu Piironen)

Pyällyspuu-lehden 60.numero ilmestyy huhtikuun viimeisellä viikolla. Tänä vuonna lehti postitetaan vain jäsenmaksunsa maksaneille, Haveristen sukuseuran jäsenille, joita on hieman alle 250.

Pyällyspuu ilmestyy jälleen. Pyrin saamaan lehden painoon niin, että saamme sukututkimusinformaatiota, uutisia ja tarinoita sisältävän nelivärijulkaisun kuvineen luettavaksi, huhtikuun viimeisellä viikolla 2017.

Viime vuosina jo vakiintuneet suvun kirjoittajat ovat muistaneet lähettää tekstinsä ja kuvansa Pyällyspuun toimitukseen jo hyvissä ajoin.

Vielä viime päivinä on tullut muutamia lähetyksiä. Lehden ensitaitettu muoto elää kuten symbolisesti lehtevöityvän Pyällyspuun tuleekin, siihen asti kunnes luovutan julkaisun painotaloon.

Viimeistelyssä menee vielä aikansa, mutta jo nyt näyttää siltä, että pysymme viimetaiton kanssa aikataulussa.

Kiitoksia lehdenteossa aktivoituneille Haveristen suvun jäsenille. Kiitokset jo etukäteen Terhi Haveriselle joka puurtaa lähettämäni Pyällyspuumateriaali2017, sivunivaskan kanssa, viimeistellen Pyällyspuun taittoa.

Vielä ehdit varmistaa oman lehtesi saamisen ottamalla jäsenasioissa yhteyttä Sylvi Haveriseen sähköpostiosoitteessa: jasenasiat@haveristensukuseura.fi

Kevät terveisin

Päätoimittaja