Haveristen sukuseuran hallitus Laukaassa

13.3.2017

Haveristen sukuseuran hallitus kokoontui palvelukoti Sarahovissa Laukaassa lauantaina 11.3.2017. Käsittelyssä oli erityisesti yhdistyksen pankkiasioiden hoito sekä Haveristen Kirja II projektikuulumiset. Läsnä olivat Esko, Veikko, Mauno, Reino, Martti, Martta ja Sylvi Haverinen sekä Anu Piironen.

Haveristen sukuseuran varapuheenjohtajan Veikko Haverisen kotikunnan, Laukaan sää oli lauantaina keväisen aurinkoinen. Hallitus kokoontui yhteiselle aterialle kokouksen aluksi.

Kokouksen puheenjohtajana toimi Esko Haverinen ja sihteerinä Anu Piironen. Kaikki esityslistan asiat tulivat käsitellyiksi, puheenjohtajan pitäessä ripeästä aikataulusta huolta.

Veikko Haverinen kertoi, että Haveristen Kirja II valmistuu suurella todennäköisyydellä reilun vuoden päästä, kesällä 2018.

Vilkkaasti edenneen kokouksen lopulla virkistyttiin vielä pullakahvituksella ennen paluumatkalle lähtöä.