Hallitus kokoontui Leppävirralla

13.11.2016

Haveristen sukuseuran hallitus kokoontui Vesileppiksessä Leppävirralla 12.11.2016 hallitusjäsenet ylärivissä vasemmalta, Veikko, Reino, Mauno, Martti ja Esko Haverinen. Alarivissä vasemmalta Sylvi, Maija ja Martta Haverinen.(Kuva: Anu Piironen)
Hallitusjäsenet  pohtimassa kuluneen vuoden ja ensi vuoden asioita Vesileppiksen kabinetissa 12.11.2016.(Kuva:Anu Piironen)
Hallitusjäsenet pohtimassa kuluneen vuoden ja ensi vuoden asioita Vesileppiksen kabinetissa 12.11.2016.(Kuva:Anu Piironen)
Kokouspäivänä Leppävirralla oli pilvinen, 8 asteen pakkaskeli.

Haveristen sukuseuran hallituksen vuoden viimeinen kokous oli Sport&Spa Hotel Vesileppiksessä, Leppävirralla lauantaina 12.11.2016.

Hallitus kokoontui täysjäsenisenä miettimään menneitä ja ensi vuodelle tulevia asioita.

Kirjaprojektiin liittyvät asiat olivat päällimmäisinä. Pohdittavaa on myös jäsenrekisterin uudelleen järjestelemisessä. Jäsenrekisterin ylläpitäjä Sylvi Haverinen aloittaa ensi vuoden alusta myös kirjanpitäjänä, Kirsti Kärnän jäädessä pois.

Hallitus ja Sylvi Haverinen toivoisivat jäsenrekisterin  ja sähköpostiosoitteet saatavan vihdoinkin ajantasalle.

Puheenjohtaja Esko Haverinen allekirjoitti Liisa Koiviston laatiman sopimuksen Aino Kuusiston materiaalilahjoituksesta sukuseuralle. Toinen kappale sopimuksesta toimitetaan Liisa Koiviston antamaan osoitteeseen.

Matkanjärjestäjä Reino Haverinen toi alustavan suunnitelman sukuseuran AHVENANMAALLE suuntautuvasta kesämatkasta 15.-18.6.2017 Leppävirran kokoukseen. Matkan ohjelman saat luettavaksesi klikkaamalla liittettä.

Liitteet

• Skannaus_20161113.png (15.2 MB)
    Haveriset Ahvenanmaalle Kyllösen matkatoimiston kyydillä 15.-18.6.2017.