Kuhmossa vietettiin kansanjuhlaa

20.9.2016

Haveristen sukuseuran esittelypisteellä oli myynnissä myös sukuseuran tuotteita.

Kuhmon kaupunki ja seurakunta viettivät Koko kansan Kuhmo -tapahtumaa 16.9.2016. Tapahtuma keräsi suuren joukon kuhmolaisia eri tilaisuuksiin.
Tapahtumaa juhlistettiin yhdessä kaupungin ja seurakunnan voimin, sillä kirkko täytti 200-vuotta, Kuhmon pitäjä 150-vuotta ja kaupunki 30-vuotta.
Lentua-salissa oli Kuhmon kaupungin järjestämä pääjuhla, joka kokosi tuvan täyteen kansaa nauttimaan Kuhmon kulttuurin helmistä.

Kuhmo-talolla myös sukuseurat olivat aktiivisesti esittelemässä toimintaansa. Haveristen sukuseuralla oli oma pöytä, jossa Martta Haverinen ja Reino Haverinen esittelivät sukuseuran toimintaa ja uutta kirjaprojektia.

Lentua-salissa vietetyn monipuolisen illan jälkeen kaupunki tarjosi juhlakahvit Kuhmo-leivoksen kera.