Haveristen sukuseuran 30-vuotisjuhlassa

4.8.2016

Martti ja Kauko Määttä sekä Haveristen sukuseuran 30-vuotisjuhlassa onnittelut vastaanottanut Esko Haverinen Kuhmotalolla.(Kuva:Mauno Haverinen)
Kuhmon kaupunginhallituksen puheenjohtaja Matti Pääkkönen ja kaupungin onnittelut vastaanottanut Haveristen sukuseuran puheenjohtaja Esko Haverinen.(Kuva: Mauno Haverinen)
Risto Piironen, Jorma ja Ilmo Piirainen tuomassa tervehdystään Eskil Piiran sukuseuralta, onnittelut vastaanotti Esko Haverinen.(Kuva:Mauno Haverinen)
Haveristen sukuseuraa 30- vuotta sitten olivat perustamassa, jo senioreiksi varttuneet Reijo ja Leo Haverinen.(Kuva:Mauno Haverinen)
Haveristen sukuseuran 30-vuotisjuhlan aluksi Esko Haverinen ja Martti Haverinen nostivat Suomen lipun ja Haveristen sukuviirin Kuhmotalon salkoihin.(Kuva:Mauno Haverinen)
Kuhmotalon edustalla juhlille tulleita Haverisia ja Haveristen jälkeläisiä Suomen lipun ja sukuviirin nostossa.(Kuva: Mauno Haverinen)

Haveristen sukuseuran 30-vuotissynttäreille toivat tervehdyksensä Kuhmon kaupunginhallituksen puheenjohtaja Matti Pääkkönen, Martti Määttä ja Kauko Määttä, Määtän sukuseurasta sekä Risto Piironen, Jorma Piirainen ja Ilmo Piirainen Eskil Piiran sukuseurasta.

Haveristen sukuseuran 30-vuotisjuhlassa omat tervehdyksensä ja onnittelut Haveristen sukuseuran 30-vuotisjuhlaan toivat Määtät sekä Eskil Piiran sukuseuran edistajat. Onnitteluja vastaanotti Haveristen sukuseuran puheenjohtaja Esko Haverinen.

Reijo Ja Leo Haverinen olivat molemmat Kuhmon Timonniemellä perustamassa Haveristen sukuseuraa 30 vuotta sitten ja iloitsivat vielä ikämiehinä hyvästä juhlatunnelmasta sukulaistensa keskuudessa.

(Kuvat ja videot katsottavissa myös tapahtumat/Kuhmo2016)