HAVERISTEN MARSSILAULU JA ALKUPERÄINEN

16.7.2016

Kesämaisema Kainuussa(Kuva:Anupii)
Oiva Haapalaisen Marssilaulu on julkaistu Pyällyspuun numerossa 47/2006
Seppo Haverinen toivoi kirjoituksessaan Pyällyspuussa numero 44 Haveristen marssilaulun muokkausta. Alkuperäinen Oiva Haapalaisen marssilaulu ja Arto Liukon muokkaus ovat molemmat kotisivuilla.

HAVERISTEN MARSSILAULUN nuotit sukujuhlaa varten.

Ohessa Oiva Haapalaisen säveltämä ja Seppo Haverisen sanoittama alkuperäinen versio sekä alkuperäisestä Arto Liukon muokkaama uusi versio.

HAVERISTEN MARSSILAULUN nuotit ovat klikattavissa tästä  HAVERISTEN MARSSILAULU alkuperäinen versio sekä uusi versio

Sukuseuran varpuheenjohtaja Veikko Haverinen toivoo, että sukuseuran 30-vuotisjuhlille tulevat saisivat treenata laulua jo ennen sukujuhlaviikonloppua 30.-31.7.2016. Toivomuksenaan tietenkin, että Haveristen oma laulu soisi kauniisti juhlassa :-)

Hyvää kesää. Juhlassa tavataan ensi viikonloppuna.

Terkuin Anupii

Pentti Haverisen toive on, että Kuhmossa harjoitellaan alkuperäinen HAVERISTEN MARSSILAULU, jonka sanat  ovat Seppo Haverisen kirjoittamat.