Pyällyspuu59/2016 on hionnassa

8.4.2016

Haveristen sukuseuran lehti valmistumaisillaan. Olen toimittanut Pyällyspuun toimitukseen saapuneen teksti -ja kuvamateriaalin. Terhi Sivosen taittamat koevedokset ovat vielä hionnassani, mutta valmista tulee ajallaan.

Kiitoksia kaikille Pyällyspuuhun2016 kirjoittaneille ja kuviaan lähettäneille. Sukulehden on tarkoitus kertoa suvun asioista. Hallituskokoukset tuovat aineistoa lehdelle, mutta on ihana kun saa kokouspöytäkirjojen lomaan vähän elämänmakuista kerrottavaa, vaikkapa matka-ja retkikertomuksia sekä muistoja rakkaista ihmisistä ja menneiltä vuosikymmeniltä.

Jos kirjaprojektia valmistelevat Esko ja Veikko ovat soitelleet vaihtelevalla menestyksellä sukulaisille saadakseen sukutaulut asianmukaisiksi Kirja II  varten, olen toimituksen puolesta soitellut sukulaisille saadakseni Pyällyspuutarinoita, myöskin vaihtelevalla menestyksellä. Silti julkaisun sivut täyttyvät kuin täyttyvätkin. Mitään toimitukseen lähetettyä en ole jättänyt julkaisun ulkopuolelle.

Heinäkuun2016, sukuseuran 30-vuotissukujuhlille Kuhmoon voisivat tuoda ensi vuoden Pyällyspuuta varten aineistoa nekin,  jotka eivät vielä sähköisesti tekstejään ja kuviaan lähettele.

Kivaa kesäjuhlan odotusta,

Pyällyspuu59/2016 viimeistelevä,