Sukuseuran hallitus Kuopiossa

1.11.2015

Haveristen sukuseura kokoontui Kuopiossa, Hotelli Cumuluksen Huviretki ravintolassa, pyhäinpäivänä 31.10.2015 puheenjohtajanaan Esko Haverinen ja sihteerinä Anne Karvonen.(Kuva:Anu Piironen)

Haveristen sukuseuran hallitus kokoontui Kuopiossa, Hotelli Cumuluksen Huviretki ravintolassa pyhäinpäivänä 31.10.2015. Haveristen sukuseuran hallitus kuuli kirjaprojektia vetämään tulevaa mikkeliläistä, filosofian maisteri Ari Kolehmaista kokouksessa. Sukuseuran 30-vuotisjuhlan suunnitelman, kesälle 2016 toi hallituksen tietoon Reino Haverinen. Mauno Haverinen ylläpitää ja päivittää sukuseuran kotisivuja www.haveristensukuseura.fi nettiosoitteessa. Kokouksen puheenjohtajana oli Esko Haverinen ja sihteerinä Anne Karvonen.

Kokouksessa oli mukana filosofianmaisteri Ari Kolehmainen. Hän alkaa vetämään Haveristen kirjaprojekti-kakkosta yhdistäen sukuhaaroja ja tutkien sukulinjoja keskiajalle asti. Dna-tulosten analysointi ja sukuhaarojen vieminen tähän päivään kuuluvat  sukututkija Kolehmaisen tehtäviin.

Reino Haverinen toi hallitukselle esityksensä Kuhmossa 2016 pidettävän, sukujuhlan suunnitelmasta.

Sukuseuran tomera sihteeri Anne Karvonen pakkaa perheensä ja matkustaa Bostoniin, Harvardin yliopistoon vuodeksi.

Haveristen sukuseuran kotisivujen ulkoisesta ilmeestä huolehtii jatkossakin Mauno Haverinen.

Pyällyspuu lehti ilmestyy jälleen printti-ja verkkolehtenä, toukokuussa Anu Piirosen toimittamana.

Hallitus käsitteli myös muita ajankohtaisia asioita, joista sihteeri Anne Karvonen laatii pöytäkirjan kotisivuillakin luettavaksi.

Mauno Haverinen ja Anu Piironen olivat hallituksen ulkopuolisina, paikalle kutsuittuina selventämässä Pyällyspuu-lehden ja internetsivujen asioita.