SUKUSEURAN HALLITUS ASIOISTA

15.3.2015

Haveristen sukuseuran hallituksen kokous Ravintola Vanha Kerho, Kajaani 14.3.2015. Vasemmalta Martta Haverinen, Reino Haverinen, pj.Esko Haverinen,siht.Anne Karvonen, sukutaulujenkokoaja Veikko Haverinen ja Marja Leena Haverinen. (Kuva: Anu Piironen)
Sukuseuran sihteeri Anne Karvonen varaamassa sukuseuralle kabinettia seuraavaa kokousta (30.7.2015) varten. Taustalla Veikko, Esko ja Reino Haverinen. (Kuva: Anu Piironen)

Hallitus kokoontui Kajaanissa ja käsitteli kokouksessa tilinpäätöksen2014. Käsitteli toimintasuunnitelmaa, tulo-ja menoarviota ja jäsenmaksua. Hallitus päätti seuraavan vuosikokouspaikan ja keskusteli sukuseuran matkasta. Pyällyspuu lehden uudistaminen kohosi myös asialistan puheenaiheeksi.

Haveristen sukuseuran hallitus kokoontui lauantaina 14.3.2015 Kajaanissa, Ravintola Vanhalla Kerholla.

Mukana olivat hallitusjäsenet puheenjohtaja Esko Haverinen, sihteeri Anne Karvonen, kirjanpitäjä/rahastonhoitaja Marja Leena Haverinen,  Martta Haverinen, Veikko Haverinen ja Reino Haverinen sekä Pyällyspuu lehden Anu Piironen.

*Kirja-projektiin sukutauluja perhelomakkeiden avulla kokoavat uutterasti edelleen  Veikko ja Esko Haverinen.

*Henkilö- ja seikkailutarinoita, runoja, piirroksia ja  kuvia Pyällyspuuta, kirjaa ja kotisivuja varten voi lähettää Pyällyspuun toimitukseen.

*Haveristen Kirja II toivotaan olevan valmis vuoden päästä.

*Sukuseuran Solovetskin matkalle lähtevien toivotaan ilmoittautuvan viimeistään 5.kesäkuuta 2015 mennessä.

*Sukuseuran lehti Pyällyspuun painopaikka on Mauno Haverisen toimesta kilpailutettu.

*Hallitus myöntää Mauno Haverisen valitsemaan neljästä uudesta ja aiempien vuosikymmenien painotalo M-printin välillä sukuseuran lehdelle parhaiten sopivan painotalon.

*Aiemmin keskustelussa ollut taitto-ohjelman hankinta Pyällyspuun päätoimittaja Anu Piirosen käyttöön vaihtuu Mauno Haverisen esittämän,  graafinen suunnittelija Terhi Sivosen palkkaamiseen taittotyöhön.

*Sukuseuran kaikille jäsenille ja seuran toiminnasta innostuville on seuraava kokous KAJAANISSA, Ravintola Vanhalla Kerholla 30.7.2015.

Huomioikaa, että Solovetskin matka alkaa kokouksen jälkeisenä päivänä 31.7.2015 KUHMOSTA.

Terkuin Anu Piironen