Haveristen sukuseuran hallitus Jyväskylässä

16.11.2014

Maija Haverinen, Veikko Haverinen, Anne Karvonen, Reino Haverinen, Martta Haverinen, Esko Haverinen ja Martti Haverinen kokoontuivat Jyväskylässä 15.11.2014.(Kuva: anupii)

Sukuseuran hallitus kokoontui tärkeiden asioiden vuoksi hotelli Aleksandriassa 15.11.2014.

Sukuseuran hallitus kokoontui puheenjohtaja Esko Haverisen johdolla Jyväskylässä.

Käsiteltävinä olivat muunmuassa perhelomakkeeseen ja kirjaprojektiin liittyvät asiat.

Mukana olivat hallituksen jäsenet Martti, Reino, Veikko ja Maija Haverinen, Anne Karvonen ja uutena hallitusjäsenenä Martta Haverinen.