Tawasti-salin iltajuhlassa

28.7.2014

Pyöreään pöytään.(kuva:anupii)
Sukua koolla.(kuva:anupii)
Sukuseuran hallituksen pitkäaikainen jäsen Eeva Töyry Timo Marjasen pöytäseurassa.(kuva:anupii)
Lämmin tunnelma buffet-päivällisellä(kuva:anupii)
Näkymä Tawasti-salin iltajuhlasta.(kuva:anupii)

Hyvää ruokaa ja ohjelmaa hyvässä seurassa Hämeenlinnan sukujuhlilla.

Lauantaina 26.heinäkuuta herkuteltiin Kylpylähotelli Aulangon Tawastisalissa erinomaisella päivällisellä.

Laulettiin yhteislauluja ja kuunneltiin Matti Oikarisen musisointia ja Pentti Haverisen tarinointia.

Urheilijat saivat pokaalinsa ja mitalinsa voitettuaan perinteisessä sukujuhlan tikka-ja kuulakilpailuissa sukulaisensa.

Arpajaisissa oli valtava määrä voittoja ja se kannustikin Haveriset satsaamaan  kolme euron hintaisiin arpoihin.

Grilli, öljyvärimaalaus ja monet muut onnenpoikien nostamat arpavoitot päätyivät Hämeenlinnasta Haveristen koteihin, ympäri kauniin ja helteisen Suomenmaan.