Pyällyspuu ilmestyi Äitienpäiväksi

10.5.2014

Kesän odotusta kuopiolaismaisemissa.@nupii

Pyällyspuu ilmestyi suunnitellusti ja suurin osa Haveristen sukuseuran jäsenistä sai lehden perjantaina. Pyällyspuun liitteenä jaettu PERHELOMAKE kannattaa täyttää ja lähettää Veikko tai Esko Haveriselle

Heinäkuun sukujuhlan informaatio, hämeenlinnalaisten tervehdykset, sihteerin vaihdokset, puheenjohtajan ja kulttuuritalon johtajan terveiset, merkkipäivien muistamiset, kastejuhlat, tutkinnot, ihmisten tarinat ja kertomukset sekä sukuseuran hallituksen vuosittaiset asiat sisältyivät vuoden 2014 Pyällyspuuhun.

Jokaisen lehden välissä tuli Veikko Haverisen laatima Haveristen sukuseura ry:n PERHELOMAKE, jonka takana on yhteystiedot mihin täytetyn perhelomakkeen voi lähettää.

Haveristen suvussa tapahtuu. Pyällyspuu paksunee ja vaihtunee tulevaisuudessa kelopuusta lehtipuuksi.

Lämpimät kiitokset kaikille suvun jäsenille, jotka antoivat kuulumisiaan ja tarinoitaan toimituksen käyttöön.

Mukavia lukuhetkiä.

Toukokuun terkuin