Sukukirjan ENNAKKOTILAUSTEN viimeinen viikko alkamassa

11.10.2019

Haveristen vaakuna

Haveristen Sukukirja II ennakkotilaus käy kätevästi sukuseuran kotisivulla, jonne Mauno Haverinen on laatinut selkeän tilauslomakkeen. Ennakkotilauksille on aikaa ensi torstaihin 17.10.2019 saakka. Huomioithan, että ennakkotilaajan etu on saada sukukirja edullisempaan hintaan.

Haveristen Sukukirja II ENNAKKOTILAUKSET

Tilaa oma Sukukirjasi etusivun nettikaavakkeella, osoitteessa www.haveristensukuseura.fi ennakkotilauksena ennen 17.10.2019.

Maksa tilauksesi viimeistään 30.10.2019.

Tarvittaessa ole yhteydessä Mauno Haveriseen,

puh. 0500 608 878 tai sähköpostilla haverinen.mt@gmail.com

Jos tilaat ennakkoon paperikaavakkeella, lähetä täytetty ennakkotilauskaavake, samoin ehdoin kuin nettitilaajatkin osoitteeseen,

Mauno Haverinen/Haveristen sukuseura ry

Nummenkyläntie 218

08680 Lohja

Haveristen sukukirja on Terhi Haverisen taitossa viimeistely-vaiheessaan ja lienee osin jo painotalossa, sivunvalmistajien painettavina.

Puheenjohtaja Mauno Haverinen on tehnyt markkinointityötä, laatinut paperikaavakkeita ja ladannut kaavakkeita sukuseuran kotisivulle.

Varapuheenjohtaja Veikko Haverinen on soitellut ja lähettänyt sähköpostia sukulaisille ja etsinyt sukutauluihin vuosikausia puuttuvia palasia vieden loppuun Esko Haverisen kanssa aloittamansa sukutaulujen keräysprojektin.

Uuteen kirjaan tulee lähes 14 000 Haverista jälkeläisineen, esivanhempien sukutiedoista lähtien aina uusimpiin sukupolviin asti.

Suvun ulkopuolinen historioitsija Ari Kolehmainen on paikannut Aarno Haverisen tutkimuksia ja perehtynyt dna-analyysiin sukututkimuksen täydentäjänä.

Ilmestyvää sukukirjaa odottaen, hyvää syksyä toivotellen,

Anu Piironen/Pyällyspuu