Haveristen sukuseuran matka 11.-14.6.2019 Saarenmaa-Pärnu

16.1.2019

Jospa kesäkuussa olisi hieman aurinkoisempi sää kuin kuvatessani tämän Helsinki-kuvan vuonna 2014. @nupii

Reino Haverinen on suunnitellut Haveristen sukuseuran matkaa Saarenmaa-Pärnu suuntaan muiden hallitusjäsenten kanssa. Matka-Kyllösen Eila Kyllöseltä tuli jo alustava matkasuunnitelma aikatauluineen, hintoineen ja majoituksineen.

Haveristen sukuseuran alustava matkasuunnitelma kesäreissulle Saarenmaa-Pärnu suuntaan on saanut jo Matka-Kyllösellä alustavan suunnitelman aikatauluineen. Perehtykää  matkaohjelmaan ja varatkaa aikaa alkukesän 2019 matkaa varten.

Matka on toteutettavissa  tiistaista perjantaihin 11.-14.kesäkuuta 2019. Ilmoittautumiset on toivottu 8.toukokuuta 2019 mennessä, matkan toteutumisen varmistamiseksi.

Lähtö perinteisesti Kuhmosta, Sotkamon ja Kajaanin kautta etelän suuntaan. Ensimmäinen yö laivassa, toinen yö Saarenmaan Kuresaaren Meri-hotellissa. Torstaina on vuorossa Pärnu, jossa majoitus Pärnu-hotellissa. Perjantaina paluumatka laivalla Helsinkiin ja siitä pohjoisen suuntaan. Paluu Kuhmoon arvioitu klo 23.30.

Matkanjärjestäjien terveisin sukuseuran puolesta.

Anu Piironen

P.S. Ohessa matkatoimiston liite.

Liitteet