Haveristen sukuseuran hallitus oli marraskuussa Kuopiossa

19.11.2018

Haveristen sukuseuran hallituksen miehet Veikko Haverinen(vpj), Mauno Haverinen(pj), Martti Haverinen ja naiset Martta Haverinen ja Mari Haverinen kokoustivat 17.11.2018 Lounas Salongissa, Kuopiossa. Kuva: Anu Piironen

Haveristen sukuseuran hallitus kokoontui Kuopiossa lauantaina 17.11.2018 uuden puheenjohtajan, Mauno Haverisen kutsusta. Varapuheenjohtaja Veikko Haverinen kertoi Haveristen Kirja II edistymisestä. Kokouksessa oli myös ideointia ja innovointia uusien jäsenten hankkimiseksi ja vanhojen jäsenten mielenkiinnon uudelleen herättämiseksi.

Haveristen sukuseuran kesäkokouksessa 2018 uudeksi puheenjohtajaksi valittu, Turussa vaikuttava Mauno Haverinen kutsui sukuseuran hallitusjäsenet koolle Kuopioon. Hallitusjäsenistä paikalle pääsivät Haveristen Kirja II kirjaprojektille vapaa-aikaansa antava, laukaalainen varapuheenjohtaja Veikko Haverinen, kuhmolainen  Martti Haverinen, leppävirtalainen Martta Haverinen ja vantaalainen Mari Haverinen. Haveristen sukuseuran sihteerinä toimineen, kuopiolaisen Anu Piirosen puheenjohtaja kutsui kertomaan Haveristen sukuseuran lehti Pyällyspuun asioista.

Kokous eteni Mauno Haverisen laatiman esityslistan mukaisessa työjärjestyksessä.

Hallitus keskusteli kirjaprojektin edistymisestä, matkasuunnitelmista, materiaaleista ja muista sukuseuratoiminnan kehittämiseen ja jäsenhankintaan vaikuttavista asioista.