Mari on uusi tulokas hallituksessa

30.7.2018

Haveristen sukuseuran vastavalittu hallitusjäsen Mari Haverinen sukuseuran Kesäjuhlassa Kiteen PajarinHovissa. @nupiironen

Mari Haverinen valittiin Haveristen sukuseuran kaksipäiväisten Kesäpäivien vuosikokouksessa uudeksi hallitusjäseneksi puheenjohtajakautensa aloittavan Mauno Haverisen tilalle.

Mari Haverinen työnsi sukuseuran Kesäpäivien lupsakassa kuulakisassa pisimmän tuloksen naistensarjassa yli seitsenmetrisellä työnnöllään. Hänet olisi toki valittu varmaan ilman kuulakisaakin sukuseuran hallitusjäseneksi.

Mari Haverisen kalenteriin tuli tuoreeltaan merkintä jo marraskuulle kun Haveristen sukuseuran hallitus kokoontuu Kuopiossa.

Toivotamme Marille innovatiivisuutta, menestystä ja viisaita päätöksiä luottamustehtävässään.