Haveristen sukuseura ry kokoontui jälleen Laukaassa

8.8.2017

Havristen sukuseuran varapuheenjohtaja Veikko, puheenjohtaja Esko ja materiaali-ja tuotemyyjä Martta Haverinen kokouspäivän loppukahvilla palvelutalo Sarahovin kabinetissa, Laukaassa. (Kuvaaja:Anu Piironen/Pyällyspuu)

Haveristen sukuseura kokoontui jälleen palvelutalo Sarahovissa, Laukaassa lauantaina 5.8.2017. Osanottajamäärä oli harvinaisen pieni, sillä osanottajia oli paikalla vain viisi.

Vuosikokous ja hallituksen kokous menivät suht´reippaassa tempossa molemmat. Tärkeimmät asiat saatiin järjestykseen ja tarkempaa tarkastelua vaativat asiat jatkoselvittelyyn.

Elokuinen rankkasade yllätti ainakin Savoon päin palanneet sukuseuran jäsenet, mutta sadehan kuuluu kesään. Aurinko paistaa aina sateen jälkeen, eikä elokuun alkupäivätkään tehneet poikkeusta.

Hallitus pitää elokuussa vielä puhelinkokouksen ja kokoontuu varsinaiseen kokoukseen 18.11.2017./ap