Pyällyspuu ilmestyi Vapuksi

30.4.2015

Jasmiininkukkia odotellessa Pohjois-Savon alueen puut ja pensaat koristautuivat vapun aatoksi lumihiutaleilla. Kevät tuo kesän kuitenkin tullessaan. Iloista Vappua Pyällyspuun lukijoill

Ulkoasuaan iloisemmaksi ja värikkäämmäksi kohentanut Pyällyspuu ilmestyi Vapuksi. Jäsenmaksunsa maksaneet sukuseuran jäsenet kotimaassa ovat saaneet lehden postin jakamana keskiviikkona. Ulkomaille postitus vie muutaman ekstra päivän.

Lämmin kiitos vappuaaton lumisesta maisemasta, Savon sydämestä ja mualimannavan läheisyydestä Pyällyspuuhun kirjoittaneille ja lehden lukijoille.

Pyällyspuun toimituksessa olisi toiveena, että Haveriset lähettäisivät tarinoitaan, kuviaan, resepetejään, runojaan ja muisteluksiaan jälleen ensi kevään lehteä varten ympäri vuoden.

Tarinat ovat pohjana myös sukukirjojen materiaaliksi, sukutaulujen ihmisten elämästä ja menneestäkin ajasta kertovina.

Materiaalia voi toimittaa postitse, sähköpostitse tai vaikka tuomalla sukuseuran yhteiseen kokoontumiseen Kajaaniin heinäkuun lopulla.

Pyällyspuu 2015

Iloista Vappua toivotellen