Sukuseuran kesätapahtuma

10.5.2022

Kesän lämpöä ja tapahtumia kohti ollaan menossa vauhdilla. Haveristen Sukuseuran kesätapahtuman, vietetään Savonlinnan kupeessa 23-24.7.2022 Kartanohostel Anna Catharinassa. Paikka on Haukiveden kupeessa. Haukivesi on kapea vesistö, jonka molemmin puolin sukumme alkutilat ovat sijainneet. Lauri Enonkosken puolella ja Heikki Rantasalmen puolella.

Kartanohostel Anna Catharinassa on kokoontumiselle sopivan avarat tilat, jotta kokoontumisemme olisi turvallista. Tilaisuus on avoin kaikille sukuun kuuluville.

Ohjelmassa on mm. kisailua, yhdessäoloa, iltakonsertti sekä luento aiheesta DNA-testaus sukututkimuksessa ja suvun alkutilat. Voit majoittua samassa pihapiirissä 74€ / 2h huone /yö tai 102€ /4h huone /yö sis. aamupalat, liinavaatteet ja pyyhkeet. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan >>.